lørdag 29. november 2008

Utadvent

Test: Ordet som beskriver deg fullstendig. Jeg ble:

"Utadvendt er hva som beskriver deg. Du er ikke redd for å si det du mener og du kommer godt over ens med mange folk.

Og forresten: 12.70% har falt innenfor denne kategorien."

Så i følge denne testen er jeg en fullstendig utadvendt person fordi jeg svarte at jeg liker komediefilmer og feirer jul med min nærmeste familie. Jeg kan kanskje heller si at, jo jeg er 12,70% utadvendt som person. Og det er i grunnen det ordet som beskriver meg best i følge denne testen. Jeg tør å si meningen min ca 10 ganger i året og kommer godt overens med 5 personer rundt meg. Ergo - jeg har ganske liten personlighet. Mine resterende 87,30% av personlighet er relativt blank. Fint å vite..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar