torsdag 11. februar 2010

Versjonen du har på din PC er nyere enn den du er i ferd med å installere...

Og takk til Acer Support! Det var ikke mye hjelp å få ut av dem akkurat.

Jeg tror jeg offisielt i dag gir opp prosjekt Hildes PC. Uanett hvor mye jeg prøver så er det ingen ting som hjelper. Software-feil, brukerfeil, ingen feil. Feilfri PC som ikke fungerer. Særlig. Men det nytter visst ikke å ta den evige kampen lengre. Når de endelig kommer med et software-tillegg som skal kunne hjelpe meg, så får jeg beskjed om at den jeg er i ferd med å installere er en eldre versjon enn den jeg allerede har på PC. Hva er poenget med å oppdatere til noe gammelt? Mandags-pc.

Tapsprosjekt det også....

Neste prosjekt blir å finne ut hvordan jeg på best måte skal herpe PCen min på egenhånd, sånn at jeg kan ha en god unnskyldning til å kjøpe ny. Jeg har alt vurdert å kaste den så hardt jeg kan ut av vinduet, men tror kanskje ikke jeg er sterk nok til at den kommer tïl å knuse av det. He he. Den gjør nok det (håper jeg virkelig for min egen verdighets skyld) men jeg skal ikke knuse den bokstavelig talt. Det blir for opplagt. Jeg tenker heller på å prøve å psyke den ut på et vis. Kanskje overbelaste tastaturet. Eller miste den i gulvet, ved et uhell selvfølgelig. Nei. Jeg tror jeg skal få noen andre til å miste den i gulvet, selvfølgelig et uhell da også, bare litt mer planlagt fra min side. Halo, folk kan være slepphendte. Dessuten er folk at for villige til å ta på seg skylda nå om dagen. Jeg har ikke spesielt mye til overs for hverken PCen selv, Acer eller Elprice, så noen må det jo gå ut over.

Får bare beklage på forhånd. Temperamentet kan ikke forventes å være stabilt sånn som teknologien og jeg holder på.

1 kommentar:

  1. Hehe... Du har holdt på en stund med PCtrøbbel nå ja... Huff.
    Hvis det kan være til noen slags trøst så er vi altså to, men jeg er langt unna Elprice akkurat nå, om de kunne ha gitt noen hjelp. Det er ikke noe galt med PCen, bortsett fra at den ikke vil lade seg opp da... Så da kunne jeg følge med på batteriet og se på at PCen rolig sovnet inn. 20%, 15%, 10%, 8%, zzzzzzz..... Rett inn til butikken når jeg kommer hjem igjen. På gjensyn, kjære PC! får jeg bare si, og lykke til med andre PCer som ikke vil oppføre seg som de skal. Håper din ordner seg snart ;)

    SvarSlett