onsdag 12. januar 2011

Jeg vant!

Det er noe veldig rart med meg, for jeg har stort sett veldig mye flaks med veldig mange ting. Jeg rekker som regel alltid bussen, jeg får den siste av det jeg skal ha i butikken, jeg finner akkurat min størrelse på salg. Og sånn går no dagene.

Men når det gjelder konkurranser og lodd og tilfeldigheter, der man kan vinne noe man virkelig ønsker seg, og som hadde gitt så mye glede hvis man vant, da vinner jeg aldri. Jeg mener aldri. Jeg kan telle på én hånd de gangene jeg har vunnet i loddtrekning. Og jeg tror aldri jeg har vunnet på lotteri. Eller vunnet når man trekker ut en og annen heldig som får oppleve noe. Aldri meg.

Men i dag vant jeg! Jeg vant! Og jeg vant i en konkurranse jeg virkelig likte, hvilket vil si at jeg vant en skikkelig fin premie. Hurra! Kayso hadde en giveaway som jeg kom over i dag. Det var siste frist, så jeg tenkte at det var like greit å bare henge seg på. Og tenk, så vant jeg. Blandt så mange andre. Helt utrolig.

Premien var et gavekort på 250 kroner hos Veggfolie.no. Dette er en fantastisk premie, nok en gang. Veggfolie har veggfolier, eller klistremerker om du vil, til å ha på veggen. Det er veldig stilig og man får tak i omtrent alt mulig av motiver. Før malte man jo på slike ting selv, de som turte, eller så brukte man mønster. Sånne papirer med hull, som man malte over, og tok av etterpå. Veldig masse jobb, og kostnader.

Nå til dags derimot, kan man bare klistre motivene rett på. Og fjerne dem om man vil også. De har noen skikkelig geniale sitater, som jeg har forelsket meg i. Det sitatet jeg har sett meg ut mest er dette her:


Dette passer perfekt inn i mitt liv egentlig. Tror jeg kunne ha hatt godt av å se på noe sånt hver dag. Men jeg har ikke helt bestemt meg enda, og dessuten flytter jeg om bare et halvt år, så det kommer antageligvis ikke opp på veggen før om en stund. Så jeg må se litt rundt på de andre alternativene. Denne er et godt alternativ:



Dette gjorde virkelig dagen min altså. Endelig var det min tur til å vinne!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer da, jeg vinner sjelden noe:) Som barn hadde jeg mer flaks da vant jeg ofte frukt-kurv og slikt noe hvis vi var på lotterier eller basarer:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer, det var tøft! Jeg likte Don't Panic - men så elsker jeg Douglas Adams, og da er det umulig å ikke like den ;) Tror jeg må inn å kikke litt på veggfolie.no selv, virket som en gøy side.

    Vi vant jo Built-konkurransen på jobben. Selv om det ikke var bare deg, så er du jo en vinner i den sammenhengen også. Jeg er spent på hva vi får i premie hehe, med min flaks er det sikkert Built-produkter.

    SvarSlett
  3. Takk, var gøy å endelig vinne noe =)

    Har ikke fått med meg at vi har vunnet Built-konkurranse. Så kult! Heia oss! =D

    SvarSlett