torsdag 3. februar 2011

Svært kort, men like viktig

Dette er et blogginnlegg. Nok et inlegg slik som alle de andre. Forskjellen ligger i at jeg har tenkt mye mer, over mye lengre tid, på dette innlegget enn de andre. Jeg har tenkt å tenkt på hva jeg skal skrive på bloggen. Jeg har skriblet overalt for å få satt ord på tingene jeg tenker. Jeg har lagt en plan. Sett det hele for meg. Sånn skal det bli.

Men det blir ikke alltid slik man forestiller seg. Jeg har nemlig fått ny PC. Endlig en lykke i livet mitt. En PC som fungerer og er alt det jeg alltid har ønsket meg av en PC. Så når jeg endelig har fått orden på maskinen jeg skriver på, ja da gidder ikke internett mer.

Så nå har jeg ikke nett. Rett og slett. Verden har sin egen måte å få ting til å klaffe på. Er du først uheldig, sørger den for at du holder deg i de banene. Alt blir lagt til rette slik at du skal få alle ulykkene på én gang, og gjerne gjentatte ganger. Det at man plutselig får litt flaks, og lykken snur, er bare et resultat av en aldri så liten feilberegning fra verdens side.

Jada. Great.

Men blogginnlegg kommer. Snart. Jeg har dem jo alle klare i hodet mitt. Må bare få tilbake internett først. Telenor har estimert tiden til å bli rundt 14 dager. Can't wait!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar