lørdag 5. desember 2009

De nye melkekartongene til Tine

For å komme med litt offentlig kritikk av jula, så kan Tines nye melkekartoger nevnes. De er blitt så grusomt stygge i år. Jeg tror ikke jeg var den eneste som fikk litt småsjokk når jeg kom til kjøleskapene og bare skulle raske med meg en kartong lettmelk. På avstand så det ut til å være det samme gamle motivet og jeg kjente at den lille julegleden så smått komme tilbake. Ingen jul uten de samme gamle julemotivene som vekker små minner fra da vi var mindre. Og når jeg åpner glassdøra og tar tak i en kartong med riktig datostempling for mitt bruk, ser jeg endelig hvor rar den er. Julemotivet er rett og slett ikke som før - det er blitt styggere!












Se her!

Det værste med det hele er at det ser ut som de har holdt seg til samme hovedtema, altså skissen er det samme, men at de bare har gjort figurene enda styggere. Sluppet løs en eller annen unge som fargelegger utenfor kanten til å prøve å gjengi de samme figurene. Det ser jo ikke ut. Det er da ingen som vil gjøre jula styggere er det vel? Få de gamle nissene tilbake!

3 kommentarer:

  1. Helt enig!
    Få tilbake de gamle julemotivene på Tine melk!!

    SvarSlett
  2. Jeg er så sinnsykt enig.
    Vil du hjelpe i kampen mot disse forferdelige kartongene, se her:

    http://www.gamereactor.no/profil/Tommykrem/

    SvarSlett
  3. VIVA REVOULUTION! VI VIL HA DET GAMLE DESIGNE TILBAKE!!! Vi vil ikke ha noen spinkle albino nisser(no offence, men Tine is making u look bad!) på melka vår!

    SvarSlett