tirsdag 8. desember 2009

Sliten

I dag har vært en sånn slitsom dag. Noen dager bare vet du at kommer til å være strevsomme å gjennomføre allerede når du står opp. For min del bråvåkna jeg og oppdaga at klokka var 11! Jeg som hadde tenkt til å stå opp i 8-tia. Skikkelig skuffa av meg selv da altså :P Og resten av dagen gikk med til bare surr. Jeg har en del julegaver jeg må sende i år, og da kan det være litt fint å være tidlig nok ute. Men får jeg gjort noe med det? Selv om jeg har juleferie og ingen ting å gjøre midt på dagen? Neida.. selvfølgelig ikke.

Kvelden har gått med til jobb. Og i dag var det en del folk som fant ut at det kunne være fint med en tur på butikken akkurat på samme tid som alle andre. Ikke bare måtte de møte opp i kassa samtidig, de fleste ville helst at vi skulle pakke inn gavene de hadde kjøpt også. Yey! Så da er det bare å henge i da, stresse som få og merke at hjernen begynner å surre i bakgrunnen samtidig som du ikke må glemme kviteringen. Nei, det blir nok værre nærmere jul, så jeg skal ikke klage så mye. Bare litt. For etter at jeg kom hjem i kveld kjenner jeg at jeg er helt sliten... men orker ikke legge meg riktig ennå. Må se ferdig Medium og høre på litt musikk tror jeg. Ingen ting er bedre enn å høre soundtracks fra de beste filmene når man vil slappe skikkelig av. Også drikke en kopp te. Det skal jeg gjøre... få snudd dagen min rundt, selv om det blir i siste liten ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar