søndag 14. februar 2010

-dag

Jeg er faktisk litt imponert over hvor flinke de har vært til å koordinere akkurat denne dagen så synkront. Hvem det nå er som avgjør hva som skal skje når, har for en gangs skyld klart å samle alle disse happeningene på én og samme dag. Selv om jeg hata det veldig på fredag og i går (halo, bokbutikk selger kort, og absloutt ALLE skal ha kort til disse dagene. Maks stress på jobb) så er jeg relativt fornøyd med det i dag. Genialt at vi ikke trenger så masse forskjellige dager til ting akkurat i år.

I dag er det morsdag! Og en stor gratulasjon sendes til alle verdens mammaer, som gjør at vi overlever i den store skumle verden. Hva skulle vi gjort uten mamma? Spesielt min mamma, som selvfølgelig er verdens beste!

I dag er det Valentinesdag, eller Valentinesday hvis vi skal være korrekte. Sikkert en veldig søt dag for alle elskere. Og betatte.

Også er det jo Fastelavensdag i dag. Jeg husker egentlig ikke hvorfor vi har fastelaven, bare at vi pynter grener med fargerike fjær og spiser kremboller. Men bollene har vi jo ikke tid til å lage, så da må det bli til neste år.

Og i dag er det Kinesisk nyttår. Yey, fint for dem. Hva i huleste skal de drive å presse det inn i OL for?

Også er det jo søndag. Som er blitt skidag her i huset. Og med riktig smøring går det betraktelig mye bedre å gå på ski på fjellet. Det går faktisk så bra at vi bare må gjøre det igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar