onsdag 14. januar 2009

Anbefales

I går kveld ble jeg akkurat ferdig med min tredje bok av serien til Jo Nesbø om Harry Hole. Og selv om jeg er klar over at disse bøkene alt er veldig kjent og de aller felste er enig med meg, så må jeg bare understreke at disse bøkene her er sinnsykt bra!

Selv ble jeg først klar over bøkene for et par år siden, da jeg fant broren min som hadde sovna fra en bok på senga en morgen. Da ble jeg faktsik litt overraska, for hva får han til å sitte oppe hele natta for å lese en bok!? Det er alt for mange som kommer i en sånn overgangsfase der de slutter å lese bøker. Rett og slett fordi det kanskje er kjedelig, tidkrevende og ikke gir oss noe. Og da er det bare så utrolig godt gjort å skrive bøker som tar folk så med storm at selv de som hater lesing blir sittende i transe - til siste punktum.

Så ja, bare dagens lille anbefaling. Disse bøkene er virkelig verdt å lese! Du skal lete langt etter så fengende og spennende bøker, fra Norge i allefall. Det er kremen av krim...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar