mandag 23. november 2009

Den gjør ikke det vettu...

Motivasjonen. Den kom ikke bare krypende av seg selv, den ble rett og slett borte. Jeg har nå klart å forsømme bloggen min i snart et halvt år. Så i dag fant jeg ut at det må jeg slutte med. Alle andre er jo så flink til å blogge, så da kan ikke jeg være noe unntak... lenger.

I høst har jeg gått fra å studere økonomi til å studere psykologi. Rart med det hvordan man bare plutselig skifter veier her i livet. Men sånn ble det altså. Jeg bestemte meg ikke før i sommer, rett etter at jeg kom inn på nytt studie, at jeg kanskje bare skulle høre på hva jeg selv egentlig ville til en forandring. Så dermed ble det bytte av studie, og jeg er utrolig fornøyd! Er det et valg jeg ikke angrer på så er det dette. Så i høst har jeg sitti å kosa meg med pensumbøkene og endelig fått det studentlivet jeg har sett for meg. Ikke like mye mas og tall og innleveringer, men heller mye lesing og studering på egenhånd. Det passa meg perfekt.

Nå er jeg akkurat ferdig med høstens eksamener, og setter siste innspurt disse ukene med en simpel breddetest og en innlevering av en allerede skrevet oppgave. Slik at i praksis så har jeg nesten fri nå. Utrolig deilig å skulle ha fri hele desember! Det blir vel forhåpentligvis en del jobbing, men likevel, ikke noe eksamensstress eller skolearbeid av noen form. Jeg får faktisk tid til å bake pepperkaker dette året. Og ikke minst handle julegaver.

Så nå gleder jeg meg til jul! Og jeg skal etter beste evne blogge om det hele desember =)

Slenger inn en artikkel også mens jeg er i gang; pepperkakebyen som ble rasert. Patetisk....
http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Full-mann-skroet-av-husknusingen-969115.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar