tirsdag 24. november 2009

Det kom en sånn rar lyd...

...i TVen vår her en kveld. En sånn hylende, vesende pipelyd, også poff sa det og så var den død. Den var litt kjip, for hva er vel ikke bedre enn å sette seg godt til rette i sofaen på tirsdagskvelden og se den nyeste episoden av Greys Anotomi. Det er belønning det, for at man virkelig har fått noe ut av dagen. Men sånn blir det ikke i kveld, desverre.

Det er i grunnen litt rart hvor avhengig man blir av den skjermen. Ikke bare for kosens skyld, men her i huset er den ofte påslått om morningen under frokosten for den dagelige oppdateringen av nyheter. Mens nå detter vi liksom helt ut av verden på et blunk. Nei, takke meg til radio. Men TV må vi ha, så det får vi jo. Jeg er ganske imponert over hvor lett det er å få tak i gratis ting bare man spør litt rundt. Heia befolkningen sier jeg! Noen har skjønt at det å være student ikke er så helt lett. At vi ikke kan kjøpe alt nytt til huset når vi flytter ut. Så hvis du har noe du ikke trenger lengre, ikke send det til loppemarked - gi det bort til studenter!

I mellomtiden får vi ta til takke med bøker og annen underholdning da. Og det er akkurat det jeg har tenkt til å gjøre. Har nå akkurat gått til anskaffelse av den tredje boken i Twilight sagaen - Eclipse - etter at jeg så film nummer to på lørdag. Den var dritbra forresten og absolutt å anbefale! Så nå fortsetter eventyret i bokform for min del. Prøver å spre bøkene litt utover tid, siden jeg leser de så fort, slik at jeg kan ha litt glede av serien lengre enn to uker. Leste bok nr to i august, så da var avtalen med meg selv å ikke lese neste før jeg hadde sett New Moon på film. Og det klarte jeg. Nesten perfekt at jeg ikke har skole, og at TVen vår er ødelagt nå, for gjett hva jeg skal gjøre de neste dagene? :P

Elsker forresten de engelske bokomslagene - utrolig classy og stilig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar