torsdag 26. november 2009

I dag har jeg klart å gå rundt i converse en hel dag uten å bli våt på bena. Det er godt gjort altså! Jeg mener, Bergen er ikke akkurat kjent for å ha mest oppholdsdager her i landet, og i dag var akkurat en sånn dag hvor det har regna masse. Akkurat som nesten alle andre dager. Og likevel har jeg klart å komme meg rundt uten at sokkene mine er klissvåte etter fem minutter. Jeg er nesten stolt av meg selv, for det skjer ikke ofte. Hvertfall ikke i tøysko! Jeg har bare vært ekstremt flink, eller heldig alt ettersom, med å være ute i de fem minuttene det er opphold om gangen. Også har jeg latt være å plaske så grådig rundt i de aller største vanndammene som finnes overalt. Tørr på beina ja, lett!

Første dag på min nye jobb er overstått. I dag har bare vært sånn opplæring/se hvordan ting fungerer-dag, som har vært relativt rolig. Men det gjorde ingen ting for min del. Jeg regner med det kommer til å bli stress uten like når julerushet setter inn, så jeg skal nok få nok å gjøre på jobb når jeg begynner ordentlig. Synes i allefall at jobben virker grei og faktisk litt spennende, så nå går jeg rundt og smågleder meg litt til desember når jeg begynner.

Uff, jeg får stresse videre. Selv om man ikke lenger har en skole å gå til hver dag, blir dagene fort borte likevel. Det er alltid noe som skal gjøres, særlig nå før jul. Også har jeg diverse ting som må ordenes her og der. PCen min skal bli innlevert en gang for alle. Dette blir femte gang jeg sender den inn for samme feil, så nå SKAL jeg ha en ny! Får bare håpe de gidder å være litt greie denne gangen, for jeg har bare ikke tid til mer mas. Nå står støvsuging og vasking av leiligheten for tur, før det blir middag og gjester i hus. Best å bare komme i gang...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar