tirsdag 9. februar 2010

Dagen i korte trekk

Altfor trøtt. Jeg har allerede sagt at det er en dårlig idé å starte dagen med forelesning kl. 08.15. Farlig, veldig farlig. Risiko for å sovne inn. Garanti for at ingen ting av det som står på skjermen foran deg kommer inn noe sted. Slitsomt.

Kjedelig. Langsomme, isklade og kjedelige timer. Så kjedelig at jeg ryddet i kortholderen og finner igjen en mistet kvittering. En viktig kvittering. Jippi, jeg sparte 500 kr på å kjede meg. Sjokklesning. Hva får vanlige folk til å sitte på lesesal fra tidlig om morgenen - i starten av Februar!?

Risikosport fra Nygårdshøyden og ned til sentrum. Jeg døde ikke denne gangen heller, men venter på at den vakre dagen en gang skal komme. Klokka mi går litt for fort.

Interessant. Etterhvert i det minste. Og engasjerende. Jeg liker å være engasjert. Godt valg jeg har tatt. Dessuten passer det med en kopp varm te når det er så kalt ute.

Stress. Masse negativt stress. Bare jeg løper rekker jeg det jeg skal. Stress fører til glede senere. Morro. Morsomme ting veier som regel opp for de dårlige. Burde hatt morsomme ting hver dag. Uten stress.

Kanskje en bra dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar