søndag 25. april 2010

Stoltzen #3

Jeg har vært superflink. Etter tur nr 1 har jeg faktisk klart å gå stoltzen én gang i uka, og forbedret meg hver gang. Altså, målet er minst én gang hver uke, koste hva det koste vil. For jeg vil faktisk få opp formen littegrann. Da hjelper det å ha gode ideer for hvordan man skal få det til. Stoltzenkleiven dagen etter at du har vært ute på byen er en sånn idé. Og da snakker vi ikke kvelden etter, men formiddagen etter. Frokost og så ut. Det er bare jeg som får sånne ideer, og det er bare jeg som gjennomfører dem også. Jeg har ikke tenkt å si noe om hvorvidt dette var en god idé eller ikke, men det var i det minste en idé. Og jeg går for ideer jeg, så kan de være så gode eller dårlige som de vil. Det legger man ikke merke til før man er midt oppi det uansett og må ta sorgene på etterskudd.

Jeg føler meg i det minste flink. Jeg gikk på bedre tid i dag enn sist gang. Det sier litt. Best å komme seg opp i fjellet når man har mest mulig energi å få ut, tenker jeg. Så har du en unnskyldning til å holde sofaen og ikke gjøre en dritt resten av dagen. Hvertfall..

1 kommentar: