lørdag 1. mai 2010

1 Mai

Nå er det ingen vei tilbake. Selv om det snødde 23 April, er den kalde tiden forbi. Mai er endelig her, det betyr at våren er kommer for godt og vi går mot sommer. Hvitveis, bjørk, russ og varmegrader over 10. Glade mennesker, lyse dager, lettere sinn og flere aktiviteter. Mer tid. Mer ro. Vi nærmer oss den deilige tiden av året.

Først gjenstår bare et par eksamner. Helga skal jeg bruke på å lade opp til mandag, eksamensutlevering. Jeg skal bruke tiden min til å smile, være ute, gjøre ingen ting og bruke lang tid foran speilet. Jeg skal lese noe jeg liker, jeg skal høre på masse musikk og jeg skal surfe på nettet i timesvis uten dårlig samvittighet. Jeg skal se lange filmer, spise god mat. Kose meg.

Sommerkjolene henger i skapet. De vil snart ikke henge urørt.

Etter i kveld har jeg bare én dag igjen. Jeg må bruke den så godt jeg kan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar