onsdag 5. mai 2010

Telle verdensproblemer..

Pr akkurat nå har jeg to store verdensproblemer å ta meg av, jeg har telt. Verdensproblemer som i; problemer som er enten så store, eller så slitsomme eller som ikke har en løsning til forskjell fra mindre problemer som dukker opp en gang i blandt, men som pleier å løse seg selv. Det vil altså si at jeg sitter med to (!) problemer som ikke løser seg selv. Litt frustrerende.

# 1 - Sokker
Ja, sokker. Du kjenner ingen som sliter sokker like mye som meg, jeg lover deg. Nesten alle sokkene jeg tar på meg har hull på helen. Hvertfall på den ene. Så jeg går mye med forskjellige sokker. De har hull selv om de er nesten nye! En skulle tro jeg kjøpte sokker med hull i fra før, sånn at jeg slapp å lage dem. Nei nei. Jeg har en uhyggelig vane med å ha ekstremt voldsomme bein. Voldsom som i at jeg bruker bena veldig hardt, hardere enn det som er helt bra. Jeg har ofte vondt i bena, for å si det sånn. Når jeg løper høres det ut som om jeg tramper bortover en sånn platting av tre. (Sånne som ofte ligger på scener eller lignende og alltid lager masse lyd når man bare går vanelig på dem). Men jeg gjør ikke det, jeg bare løper helt vanelig. Og veldig hardt. Og i følge, ja alle egentlig, så setter man ned helen før resten av foten. Riktig gange. Og vips så har jeg et stort problem, aka verdensproblem, fordi alle_hersens_sokkene_mine er hull på!

# 2 - Hjemmeeksamen
Trenger jeg si så mye overbevisende? Når jeg gikk på videregående ønska jeg meg hjemmeeksamen. Du trenger ikke spørre om jeg var litt koko. Ja, jeg var det. Hjemmeeksamen er noe av det værste som fins, bare for å ha det helt klart. Det går aldri framover, det går bakover, det går sinnsykt kjedelig og det går i frustrasjon. Målet mitt er å komme i mål.

Resten av uka har jeg planer om å vie all min tid på å løse verdensproblemer. So long..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar