tirsdag 11. mai 2010

1/2

Eksamen er levert! Én av to for denne våren. Jeg kjenner meg, bokstavelig talt, 20 kg lettere. Neida, kanskje bare 5. Men hvertfall, denne uken har vært tung. Jeg har ledd av denne eksamenen så lenge, null stress liksom. Men jeg angra fælt når jeg først satt der. Jeg har å takke mine fantastiske jenter på fakultetet, som gjorde eksamenshverdagen levelig. Og de fantastiske personene som har lest og hjulpet meg med å fullføre oppgaven. Herlighet, det høres ut som om jeg har hatt det verdensprosjektet her, som jeg bare såvidt klarte meg gjennom. Men seriøst, det var big deal å levere i dag. Det var årets lettelse eller noe.

Jeg skal feire med å sove. Sånn går det når man bruker halve natta på siste finish. Også skal jeg ta meg tid til å gå Stoltzen i morra (wow, for en belønning, freak). Deretter fortsetter det med lesing til neste eksamen. Og sånn går nu dagene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar