onsdag 16. desember 2009

Julegavestatus: nesten ferdig!

I løpet av én effektiv dag sammen med min mor på shoppingsenteret fikk jeg unnagjort en hel del av årets julegaver. Nå gjenstår bare et par ting å kjøpe, men jeg har alt klart hva dette skal være, så det får jeg gjort i løpet av uka. I dag er det 16 desember så da må alt som skal sendes, sendes. Jeg kommer til å ha med meg et helt lass til postkontoret i dag, og jeg regner i grunnen med at jeg ikke er den eneste :P Typisk at omtrent alle tenker likt som meg og venter til absolutt siste slutt. Sålenge vi får det unna så :P

Men, det er rart hvor mye som gjenstår å gjøre før jeg kan reise hjem til jul. Har visst fortsatt et hav av oppgaver å gjøre. Det er bare å ta en ting av gangen tenker jeg. Alt tar bare så lang tid. Som for eksempel det å kjøpe seg antrekk til jul og nyttår. Skulle tro det var så enkelt siden det finnes så mye fint i butikkene, men neida. Jeg har som regel vanskeligheter for å bestemme meg for ting, og så må det jo være fint. Kan ikke kjøpe et antrekk som bare er sånn nesten perfekt.

Jeg får stresse videre med gjøremålene mine. Mye som skal pakkes inn i dag, godt jeg har en jobb der innpakking er en del av den slik at jeg har litt trening på akkurat det området.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar