fredag 15. januar 2010

Hææælg!

I dag trengte vi ikke å bruke ullsokker. For i dag har det blitt varmt igjen. 0-1 plussgrader. Hvertfall det de sa på værmeldingen i går. Og jeg tror dem, for når jeg var ute å gikk uten ullsokker, så ble ikke tærne mine til is. Så jeg tror det var plussgrad ja. Desstuen smelter snøen på veiene, så nå er det masse slaps. Det er noe skikkelig hærk. Jeg gleder meg til det blir minusgrader igjen, da blir det gøy å være bilist. Sikkert gøy å være fotgjenger som løper til bussen også.

I stad klarte jeg å finne ut at jeg hadde fått den siste karakteren fra høstsemesteret. Jeg har klart å få A i tidenes absolutt kjedeligste fag - Ex.phil. Hva er det jeg tenker med? Halo, det er filosofi altså. Ingen synes det er interessant. Jeg husker ingen ting av det jeg holdt på med lengre. Lot det fint bare gli ut igjen av det andre øret. Men det surra vel rundt der i en lang nok stund til at jeg fikk rabla ned noe vettigt. Ja ja, å ha en A i Ex.phil, ja, det kunne jo vært bra. Men det er det ikke. Den karakteren hjelper meg akkurat ingen ting. De kunne spart seg. Alt man behøver i det faget er bestått, sånn at vi får lov å fortsette, og så er det aldri noen i den senere framtid som kommer til å kaste et blikk på den fantastiske A'en jeg fikk. Ingen som gidder å gi meg ros heller. "Gratulerer, du klarte å skriver ned masse tull". He he, så vet jeg hvertfall at jeg er flink på noe.

Men nå er det helg! Og TACO!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar