fredag 5. februar 2010

Hvorfor tror jeg det er lørdag i dag..?

Kanksje fordi jeg har jobba hele dagen? Siden når begynte jeg å jobbe om lørdagene liksom? Ikke før i morgen egentlig.. Men lørdagsfølelsen henger over meg som en tung sky. Jeg er så tom i hodet at jeg ikke orker gjøre noen ting resten av kvelden. Og dette bare fordi jeg har gjort ingen ting spesielt i hele dag. Uffda Hilde, så svak du er. Ja ja, men det å gå og stå og smile i x-antall timer uten særlig med mat tar visst på. Ikke bare må jeg holde ut uten mat, men folk tror jeg er noe sånnt som et åpent leksikon. De spør som om jeg skulle vite absolutt alt, hvertfall når det gjelder ting som kommer til tekst og bilde. Jeg vet ikke alt, jeg kjenner ikke hele butikken min, og nei, jeg leser ikke absolutt alle annonsene i alle verdens aviser sånn at jeg helt uten problemer skjønner hvilken bok de vil ha når de beskriver den som "den blå i annonsen".

Huff, jeg skal nok bli supersmart, allvitende og klok en gang. Kanskje når jeg blir voksen. Når jeg blir 25. Da skal jeg svare på alt de lurer på.
Godt det er helg!

2 kommentarer:

  1. Uff da, skjønner om det blir mange skuffa kunder, det er jo liksom minstekravet at ansatte skal følge med i annonsene "sine"... Makan! :P

    Etter en sånn dag så burde vi ha bodd på Hauga og fått besøk av Grimstads, spist hjemmelaga pizza og sett på film(er)... :)

    SvarSlett
  2. Ja for tenk! *akutt Hauga-savn* Også kunne besøket lage middagen :P Jeg kom i det minste hjem til ferdig middag da, min kjære sambo tenkte jo litt på meg ;)

    Men kundene blir ikke skuffa de, halo jeg kan jo ikke godta missfornøyde kunder! Nei nei nei... Jeg bare snur det litt om jeg, sånn at de tror at det er de som er dumme :P

    SvarSlett